Obecny czas to Nie 18:53, 19 Maj 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum www.darkpokemon.fora.pl Strona GłównaForum www.darkpokemon.fora.pl Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Zasady Gry / Gra Rengerska
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.darkpokemon.fora.pl Strona Główna » Ważne
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio
Administrator



Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:07, 12 Maj 2009    Temat postu: Zasady Gry / Gra Rengerska

1.Ranger Wybiera Sobie Kolor Stylera.
2.Styler To specjalne Urządzenie Do Przechwycania Na Chwile Dzikich Pokemonów.
3.Ranger Może Mieć Swojego Pomocnika,Wybiera Sobie Pokemona Tylko Nie Żadną Legende,Skamieline i Ewolucje,Tylko Normalnego Pokemona na 1 Stadium.
4.Ranger Ma Misje W 4 Regionach ,Na 1 Wyspie i Nad Jeziorem Waleczności.
5.Zaczynamy Od Regionu Kanto,Potem Johto,Potem Hoenn,Potem Sinnoh ,potem Orange Island a Na koniec Jezioro Waleczności.
6.Misją Jest Chronienie Najrzadszych Okazów Pokemonów,Czyli Legend ,Skamielin i Różnych Silnych Pokemonów.
7.Na Koniec Gdy Ochronimy Napotkane Pokemony Dostaniemy Medal i 50000$.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kondzio dnia Czw 10:07, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.darkpokemon.fora.pl Strona Główna » Ważne
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.